Nikola Glam

Nikola Glam

Essence Őszi kollekció 2016

Me & my umbrella

2016. szeptember 16. - R.Nikola

Búcsúzik a nyár, itt van a nyakunkon az Ősz, ám de szomorkodásra semmi ok. Ez az évszak tele van csodás színekkel amik vissza kacsintanak ránk a sminkek világában. Nekem sminkelés szempontjából talán ez a kedvencem, ilyenkor előkerülnek a csodás karakteresebb sötétek rúzsok, körömlakkok... stb. 

Valamelyik nap gyanútlanul sétáltam be az egyik helyi DM-be akkor még nem is sejtettem, hogy már kijött ez a kollekció, odamentem és tátott szájjal néztem, hogy mennyire csodás színei vannak. Nyilván nem tudtam kihagyni, hogy ne szerezzek be pár darabot amiket most be is mutatok nektek :)

 

Kezdjük a körömlakkal. 2 db új körömlakkal jött ki ez a kollekció mindkettő matt. Én a 02-es "Rainy Days" néven futó áranyalatot vettem meg ami egy piszkos májvás szín. Engem teljesen elbűvölt. Gyönyörű matt valóban, én használtam hozzámég az Essence express dry pipettás kis körömlakk szárítóját, de szerintem az nélkül sem kell sokat várni rá, hiszem a matt színek gyorsan száradnak. Az egyetlen problémám a kis ecsetével van, nagyon picike es a kis gömb teteje miatt nehezen esik kézre ezért a felvitel kicsit nehézkes de a szín kárpótol, illetve szuper pigmentált mert már 1 rétegben is szépen fed. Tartosság.... Maradjuk annyiban ,hogy ár-érték arányban ez egy szuper kis körömlakk. ;) (A Kép nem adja vissza a szint, élőben picit sötétebb kevésbé Barbies :D )

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

 

Aztááán.... Ebben kollekcióban kidobott a márka egy mini kontúr szettet ami elképesztően cuki. A dobozkában van egy kitekerhetős kis kontúr ceruza (1,5 grammos) ami a fehér bőrűeknek szintén nagyon kedvező mert egy hidegebb árnyalatú kontúr szint rejtettek ebbe a kis ceruzába, nagyon krémes, jól pigmentált. Én odavagyok érte. A másik kis csoda egy highlighter aminek gyönyörű fénye van, picike aranyló mikrocsillámokkal (szintén 1,5 grammos) pigmentált, szerintem nagyon eltalálták ezt a ki szettet én csak ajánlani tudom, az ára is nagyon kedvező, szerintem nagyon megéri. az egyetlen ami problémát jelenthet hogy csak ebben az 1 árnyalatban dobták ki ami a 01 "Let a smile be your umbrella on a rainy day" nevet viseli.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

 

És végül utoljára hagytam a kedvencem, a rúzsok. Először is nem mehetünk tovább szó nélkül, hogy ne tennék említést a termék csomagolásáról hiszen hihetetlenül cukik lettek. A csomagolásuk matt borítást kapott, amelyeknek a kupakrészén enyhén fénylő kis mintákkal őszi falevelekkel, illetve kis esőfelhőkkel dekorálták.Én odavagyok értük :) de a termékért is ami benne van. Ebben a kollekcióban 2 új rúzs van. Mindkettő matt, nagyon jól pigmentált és tartós. A sötétebb a 01 Crazy Autumn love nevet viseli ami sötét padlizsán lilás bordós szín. A világosabb pedig 02 I <3 Rainy days, ami pedig egy piszkos rózsaszín májvás szín. Azt kell mondjam, hogy tökéletesek és én imádom. Jól pigmentáltak, tartósak,  mattak, olcsók. Mi kell még? :) Árérték arány : 5/5 .

 A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

A bejegyzés trackback címe:

https://nikolaglam.blog.hu/api/trackback/id/tr1111710089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása