Nikola Glam

Nikola Glam

Essence - The falselashes mascara

2016. szeptember 15. - R.Nikola

"Műszempilla effekt"... Ezzel a névvel csalogat minket az Essence legújabb szempillaspirálja. Hiszen ki nem szeretne hatalmas pillákat és csábos tekintetet...? Ez a termék Extrém Volument és göndörséget ígér nekünk. Így nekem is megakadt a szemem rajta. A termék egyszerű fekete-fehér-pink kinézettel rendelkezik, a keféje pedig enyhén hajlított (ami jellemző a göndörítő spirálokra), a vége fele kicsit elvékonyodik és hagyományos nem műanyag. Elsőre amikor megnéztem kicsit megijedtem tőle de nem a formája miatt, az különösebben tetszett is, hanem attól ,hogy a kefe rengeteg terméket vett fel ami miatt nagy az esély a "pókláb szempillákra". De továbbá is mozgatta a fantáziám és mivel az Essence amúgy is nagyon kedvező árakkal rendelkezik bekerült a kosaramba. Az első kipróbálás után nagyon megtetszett a termék, 1 réteggel nagyon is visszafogott természetes pillákat lehet vele elérni, 2 réteggel pedig tényleg hatalmas pillákat varázsol és kicsit íveli is őket. Ami viszont hátrány, hogy nagyon könnyen összelehet vele maszatolni a szemhéjunkat illetve hajlamos összetapasztani a pilláink. Ettől eltekintve meglehet tanulni használni és ár-érték arányban szerintem nagyon megéri, úgyhogy én szívesen használom a hétköznapokban. (+ nagy ritkán amikor műszempillát használok, ezzel a termékkel tökéletesen összelehet olvasztani pilláid a műszempillával. Nekem bevált.) :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nikolaglam.blog.hu/api/trackback/id/tr8011709193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása