Nikola Glam

Nikola Glam

Catrice HD Liquid coverage fundation

2016. szeptember 13. - R.Nikola

 Erre az alapozóra én Németországban egy Rossmannban talátam rá, az előtt is hallottam már róla, de őszintén megmondva engem a kis pipettás kiszerelésével fogott meg a legjobban és keltette fel az érdeklődésem. A matt üveg kiszerelés és ez a pipettás kis adagoló nekem nagyon elnyerte a tetszésem. És akkor most térjünk is át arra, hogy ebben a kis csini kiszerelésben milyen termék is rejlik. Egy elég vizes bázisú, folyós állagú, könnyed kis alapozóról van szó, bár az elején megijedtem, hogy mégis milyen fedést is várhatnék én ettől de azt kell, hogy mondjam kellemesen csalódtam. Kb egy pipettányit szükséges felvinni az arcra, én közvetlenül az alapozó ecsetemre csepegtettem aztán vittem fel az arcomra DE rákellett jönnöm, hogy sajnos a 2 együtt nem igazán kompatibilis mert nagyon csíkos lesz a végeredmény, igazán szép hatást alapozó szivaccsal lehet vele elérni (beauty blender) szolid kis vékony rétegben felvihető az arcra és közepes fedést nyújt, ami az én bőrömnek tökéletes (én többnyire bb krémet szoktam használni a Garniertől.) viszont szépen rétegezhető és építhető is. Egy kis plusz aminek a Hófehérkék örülhetnek (én is az ő táborukat erősítem) Talán ez az első alapozó aminek a legvilágosabb árnyalata mármár nekem is túl vilagos. Bizonyára aki hasonló cipőben jár annak ismerős az a szituáció amikor a legvilágosabb light áranyalat is sötét, ennél a terméknél már talán majd Ti sem jártok így és megtaláljátok a saját színetek. Az én árnyalatom a 020 Rose Beige ami a jelenlegi nyári bőrtónusommal tökélesten összeolvad. :)

 

Amit a termék ígér:

-24 órás tartósság : Azt kell mondjam, igen. tökéleseten tartós nálam kibírja a napot, (hacsak nincs hatalmas hőség ügyebár) :) bár nem hinném, hogy bárki is viselné 24 órán keresztül. :) 

-Matt finis (nincs olajos hatás) : valóban nagyon szépen lemattul ha megszárad ami nem sok idő. Én azért még fixálom egy púderrel. 

-Second skin effect: Amit magyarul talán úgy lehetne a legjobban lefordítani, hogy ad egy új réteget az arcnak DE mégsem kelt maszkhatást amit szintén be is tart, hiszen a könnyű állagának ellenére mégis szép fedést nyújt.

A bejegyzés trackback címe:

https://nikolaglam.blog.hu/api/trackback/id/tr9511701189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása