Nikola Glam

Nikola Glam

Black Head maszk. Csoda vagy csalódás?

2016. december 07. - R.Nikola

Napjainkban egyre jobban elterjedt a Koreai szépségápolás Európában, ami eljutott kicsiny hazánkba is Magyarországra. Manapság az internet világának köszönhetően hozzájuthatunk olyan termékekhez is ez által amik itthon nem elérhetőek. Így nekem is volt szerencsém, hogy kipróbálhassam a "mitesszer gyilkosként" elhíresült fekete maszkot. 

Én 10x6grammos kiszerelésben rendeltem meg de lehet tubusban is ami 60 grammos. A termék maga egy elég sűrű de könnyen használható ragacsos krém. Használat előtt tisztítsuk meg arcunk, (hogy hatékonyabb legyen a maszk előtte hasznos lehet egy forró fürdő vagy langyos borogatás az arcra, hogy a pórusok jobban kitáguljanak.)  Ajánlott közepes rétegben felvinni ugyanis ha vastagon kenjük,nagyon nehezen szárad. Kb 20 perc a száradási ideje, egyértelműen érezhető és látható ha megszárad, majd óvatosan, lassan lelehet húzni. Nagy csodát nem vártam tőle, de szépen megtisztította az arcom és valóban megszabadított pár mitesszertől is. Rendszeres heti 1-2 használattal szépen fokozatosan tisztítja meg az arcot. Szerencsémre nekem nem olyan problémás a bőröm ilyen szempontból, de azért a nózimon nekem is sajnos csücsül egy pár ami a többségnek is szokta jelenteni a problémát. (Nem sokára írok az én saját arcápolási rutinomról, amiben elárulom, hogy én hogyan tartom kordában a vegyes arcbőrtípusom. :)  ) Összegében nem rossz termékről van szó, nem is csoda annyira nem is csalódás. De rossz hír , hogy a nagyon problémás bőrűek ettől még nem mondhatnak búcsút a kozmetikusnak, esetleg ritkábban kell menni. Viszont ami nagy hátrány benne, hogy nagyon szárítja a bőrt így szárazbőrüek vigyázat! Ez a maszk után mindenképp szomjazik a bőr egy mélyen hidratáló krémre. De ettől eltekintve én elégedett vagyok a termékkel és még így is jobban teszi a dolgát pár márkának a mitesszertapaszával szemben. És persze az sem utolsó szempont ,hogy elég kedvező áron beszerezhető. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nikolaglam.blog.hu/api/trackback/id/tr2511797225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása