Nikola Glam

Nikola Glam

Brushegg

Tiszta ecsetek az egészséges arcbőrért

2017. január 17. - R.Nikola

Az ecset tisztítás nagyon fontos a sminkelésben, nem csak azért, hogy eltávolítsd a rajta maradt termékeket, hanem azért is hogy megtisztítsd az esetleges baktériumoktól. Hiába csinálsz rituálé szerinti arctisztítást, az arcodon megbújó kis bacik az ecsetedre kerülhetnek amin elszaporodhatnak, ezáltal felviheted más arcterületedre is vagy akár a smink termékeidre is.

16128886_10211787351864218_1807941242_n.jpg

Az én eddigi ecset tisztítási folyamatom abból állt, hogy fogtam a kis ecseteim, bevonultam a fürdőbe majd babasampon segítségével elmosogattam őket egyesével , a végén pedig már száradás után fújtam rá fertőtlenítőt. Ez a napokban annyiban változott, hogy megérkezett a Brusheggem, ami nagyban megkönnyítette a tisztítási folyamatot. Már csak azért is mert így nem a tenyeremben kell mosogatnom az ecseteim.

A Brushegg egy ujjra húzható kis szilikon "tojás" aminek a speciálisan kialakított felületével precízen megtisztíthatod kisebb és nagyobb ecseteidet is. 

Egyszerűen csak húzd rá 2 ujjadra, és nyomj rá 1-2 csepp/pumpányi tisztítót és már mehet is a tisztítás. Én tényleg úgy érzem, hogy nagyon szép és alapos tisztaságot lehet vele elérni. A végén lévő kisebb pöttyözött résznél a kis ecseteket is tökéletesen meglehet vele tisztítani.

És persze ami mellett nem mehetünk el említés nélkül az az ára. Én kb 600 ft-ért rendeltem Wishről, de lehetséges ,hogy ebayen még olcsóbban megtalálható. Abszolút teljesíti ugyan azt amit drágább társai is, sokkal kevesebbért és persze nagyon kis cuki külsővel, több színben megtalálható.

+1 Jótanács. Tisztítás után az ecseteid sose tedd vissza a tartóba úgy , hogy a szőr része áll felfele mert feloldhatja a ragasztót a víz, így megrövidítve élet tartalmát. Inkább fektesd le és hagyd , hogy úgy száradjanak meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://nikolaglam.blog.hu/api/trackback/id/tr3112132489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása