Nikola Glam

Nikola Glam

Etude House - Tint my browns gel.

Egy újabb Koreai csoda, vagy csalódás?

2017. január 13. - R.Nikola


maxresdefault.jpg

 

Ki ne szeretne tartósan szép szemöldököt? Nagyon izgatott lettem amikor először olvasgattam erről a szemöldök tintáról, mivel nekem világos és elég ritkás a szemöldököm napi szintem a sminkem részét képezi a ceruzával való feltöltés/formázás. Ez a termék azt ígéri, hogy legalább 3-4 napig tartó csodás szemöldökünk lehet. 

Jobban utána olvastam és elég sok pozitívat láttam róla, így kaptam az alkalmon én is megrendeltem, ám nálam már a megrendelésnél is voltak kisebb problémák ugyanis 3 árnyalatban kapható ami nem lenne baj, de nekem a szőke tincseimhez igyekeztem színt választani. Nos... A 3 áranyalatban megtalálható a szőke (de számomra inkább tűnt narancssárgásnak) illetve a barna és a szürkés barna, és mivel nekem hideg tónusaim vannak inkább döntöttem a szürkés barna mellett. Pár hét múlva meg is érkezett.

Kíváncsisággal és izgatottsággal feltöltötten neki is álltam, hogy kipróbálom. Az első dolog ami azonnal orron csapott az az illata, nagyon intenzív illata van, bár nem nevezném annyira kellemetlennek inkább erősen parfümözöttnek, ami engem személy szerint annyira nem zavar. Furcsán nyúlós, ragadós állaga van és egy pici ecset segítségével lehet felapplikálni az anyagot a szemöldökre, szerintem egészen kezelhetően lehet vele dolgozni. Miután megformáltuk a szemöldökünk a kívánt formára, hagyni kell megszáradni az anyagot, a terméken feltüntetett 2 órán át, majd ha letelt az idő és megszáradt húzzuk le. Ez egy picit fájdalmas folyamat és lehet, hogy pár szemöldökszál is bánni fogja. Az ez utáni eredmény egész jó, nekem az egyetlen problémám vele, hogy nekem sötét lett ez az árnyalat, de persze ez nem a termék hibája hisz én választottam sötétebbet. De amúgy az eredmény tényleg nagyon jó, a termék inkább a bőrt fogja be és nem a szőrszálakat, így szépeket lehet alkotni vele.

Nos viszont a tartósság.... Hát, azzal már kevésbé vagyok elégedett. Az első alkalommal még csak-csak kitartott 2 napig, de sajnos másodjára hajmosás előtt került rá sor és nem igazán tartott ki közben, így mire végeztem és tükörbe néztem már sehol nem volt a szépen megformált szemöldököm. Az arcápolási rutin elvégzése utánról már nem is beszélve. Szóval én inkább maradtam végül a jól bevált ceruza mellett, már csak az áranyalat miatt is. De igazából az én tapasztalatimtól függetlenül is tudnám ajánlani kipróbálásra. Mert egy nyári meleg úszkálós napon ez még mindig tovább bírná a kiképzést mint egy ceruza, és persze nem utolsó szempont, hogy nagyon kedvező áron hozzá is lehet jutni ebay, wish és társain. :)


20161012_164019.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nikolaglam.blog.hu/api/trackback/id/tr3712121923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása